0768184489 (Luni-Vineri, 9:00 - 17:00)  |  Contacteaza-ne

Acces cont  |  Inregistrare  |  Istoric comenzi

  
  
  
  

Transport si retururi

PRET & MODALITATI DE PLATA:

SOCIETATEA COLETTE DISTRIBUTION SRL ESTE PLATITOARE DE TVA.

Pretul de achizitie prezentat pe factura va fi acelasi cu cel prezentat pe site la momentul achizitiei, pret la care se adauga si costurile de livrare.
PLATA se poate realiza astfel:
- numerar, la primirea coletului;
- card bancar la plasarea comenzii, prin intermediul platformei euplatesc.ro;
- transfer bancar, caz in care vei primi un e-mail cu contul societatii.

EXPEDIERE & LIVRARE
Taxa de livrare este calculata cu taxa pe valoare adaugata (TVA) inclusa si este in valoare  17*LEI

*Tariful este valabil pentru localitatile de pe teritoriul Romaniei in care NEMO CURIER are HUB de livrare. Pentru alte localitati, trimitem cu POSTA ROMANA. 
 Nu expediem in afara teritoriului tarii decat in conditii speciale.
Va rugam sa va completati toate datele de contact necesare companiei de curierat pentru predarea coletului. 
In cazul in care doriti factura pe persoana juridica, va rugam sa ne trimiteti datele complete ale companiei. 
Produsele se livreaza in limita stocului disponibil. In cazul in care unul sau mai multe dintre produsele comandate de catre dvs nu se mai afla pe stoc, va vom contacta telefonic sau prim mesaj.

Raspunderea pentru orice deteriorare cauzata produsului, coletului sau pachetului trimis de catre noi revine societatii de curierat sau transportatorului, conform legislatiei in vigoare. Produsele vor fi inlocuite de catre noi daca se va face dovada culpei curierului si daca vom fi instiintati de eventualele probleme la preluarea coletului.

RETUR

Daca sunteti nemultumit de produsele cumpărate de pe siteul nostru puteti sa le returnati in maxim 14 zile calendaristice, conform OUG 34/2014 privind protecția consumatorilor. Cheltuielile de returnare sunt suportate exclusiv de catre consumator.

Dreptul de renuntare la cumparare NU se aplica in cazul persoanelor juridice.

Rambursarea sumelor aferente produselor (si a taxei de livrare, daca este cazul) se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la data denuntarii contractului de catre consumator, insa putem amana acest termen pana ce primim coletul / primim dovada returnarii coletului catre noi.
Rambursarea se face prin aceeasi metoda de plata utilizata de catre consumator la tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul este de acord cu alta modalitate de plata.
Nu se accepta retur in cazul produselor deteriorate, deschide, care prezinta urme de uzura.
Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor, va rugam sa ne contactati contact@naturmarket.ro.